Je důležité vědět, co dělá vaše konkurence

Je důležité vědět, co dělá vaše konkurence

SEO analýza konkurence

SEO bez analýzy konkurence? Ztráta času nebo geniální strategie? Analýza konkurence je důležitou a nedílnou součástí naší SEO strategie nejen pro domácí vyhledávače, ale zejména pro zahraniční prostředí.. Domníváme se (a naše zkušenosti nás v tom stále více utvrzují), že bez tohoto kroku se kvalitní SEO prostě dělat nedá.

Tím, že se konkurence ze začátku spolupráce se SEO šamany zobrazuje lépe, je jednoznačnou odpovědí na výše uvedené otázky. Musíme přece vědět, co máme udělat pro to, aby se cílové stránky dostaly nad jejich konkurenci ve výsledcích přirozeného vyhledávání. Pokud si prohlédneme stránky konkurence, například zjistíme, o jaká klíčová slova jim jde.

Analýza konkurence nám poradí, na co se při SEO zaměřit.

Nebudeme prozrazovat, co všechno nám pečlivá SEO strategická analýza konkurence prozradí, ale naši klienti se mohou spolehnout na stále aktuální doporučení a ON-PAGE i OFF-PAGE úpravy. Právě průzkumem konkurence můžeme provádět úspěšnou optimalizaci stránek. Není cílové klíčové slovo používáno v textu příliš často? Někdy totiž o pořadí v přirozených výsledcích vyhledávání rozhoduje třeba jen několik slov obyčejného textu. A to je například to, co pro tuto stránku v rámci optimalizace pro vyhledávače dělají poslední tři věty tohoto odstavce. Včetně této velmi krátké věty.

Je třeba si tuto analýzu objednávat zvlášť?

Ne. Analýza konkurence je nedílnou součástí naší SEO strategie, která je úspěšně aplikována již řadu let. Naši klienti jsou pravidelně informováni o své konkurenci, abychom společně mohli získat konkurenční výhodu. To znamená, že můžeme přijt na něco, co konkurence opomněla zcela, nebo nevyužívá plně. Zjistíme, kdo má silné a kdo slabé stránky. Je to tedy právě tato strategie, která přináší nakonec úspěch.

Jako příklad lze uvést právě tuto stránku. Není těžké uhodnout, na jaké klíčové slovo je optimalizována. Její vnitřní optimalizace je neustále udržována tak, aby stránka měla minimálně 90% šanci umístit se na Google v top 10. Tento web je nový (byl spuštěn v prosinci 2017 jako příprava na náš nadcházející projekt týkající se optimalizace stránek pro vyhledávače) a tak jeho OFF-Page faktory (sociální média, kvalitní odkazy a podobně) nejsou zatím příznivé. Nicméně - jsme připraveni. Respektive tato stránka je připravena.  A stejným způsobem postupujeme i u našich klientů.