Profesionální PPC reklama jako součást internetového marketingu

Profesionální PPC reklama jako součást internetového marketingu

Pay Per Click reklama je dynamičtější než SEO (Optimalizace pro vyhledávače). Ale podle našeho mínění nemůže být jedinou částí internetového marketingu. Ale to už záleží na povaze činnosti klienta a prostředí, prro které se reklamní kampaň připravuje.

Kvalitní PPC reklama

I tento způsob reklamy v sobě skrývá jisté oblasti, které jsou běžnému uživateli nedostupné. Všichni hlavní poskytovatelé PPC reklamy sice umožňují úplně každému (skoro), aby si sám reklamní kampaně spravoval a vydělávají tím právě na neznalosti těchto skrytých zákoutí. Ono to totiž hrozně svádí. Nastavím si rozpočet na den a reklamu mám zajištěnou. A bez nějakých zprostředkovatelů. Jenže právě to je všeobecně rozšířený omyl. Zde neplatí argument typu: kohoutek u umyvadla jsem si taky opravil sám a školy na to nemám.

Pay Per Click reklama jako doplněk SEO

Jsou případy, kdy se SEO obejde bez PPC reklamy jen velice obtížně. Jako příklad může posloužit správná a nesprávná verze klíčového slova. Správná verze "Ytong" může mít v některých okamžicích nižší hledanost než nesprávná verze "Itong". Optimalizovat stránky na nesprávnou verzi je proti všem pravidlům, která by optimalizace pro vyhledávače měla ctít. A právě v tomto okamžiku nastupuje PPC reklama. Tam bez jakéhokoliv studu můžeme zadat klíčové slovo "Itong" a do reklamního textu uvést správnou verzi "Ytong". A podobných dvojic se vyskytuje opravdu hodně.

Stejně je třeba postupovat u spojení činnosti a místa. Je poněkud hloupé mít na stránkách například spojení "bezpečnostní agentury Praha". A přece se jedná o spojení často hledané. Bylo by tedy značně neprofesionální, kdyby lidé, kteří používají při hledání tato spojení, nenašli Vaše stránky. Řešení se nabízí samo. Při sestavování PPC kampaně používáme i tato klíčová slova. Pomocí našich profesionálních nástrojů pro vás najdeme opravdu hodně smysluplných klíčových slov.

Jak tedy postupovat?

Asi nejjednodušší je svěřit se do rukou odborníkům. Tedy skutečným odborníkům. PPC reklama totiž může fungovat i jako náhrada SEO hned v několika případech. Za všechny lze uvést pouze jeden: cílové stránky jsou nové, nemají vypracovaný odkazový profil a konkurence je příliš mnoho. Zbývá jen dodat, že PPC reklama je samostatná součást internetového marketingu a k jako takové je třeba k ní přistupovat. 

Nechte Vaši konkurenci za sebou a buďte vidět na internetu! Kontaktujte nás co nejdříve.